Hutten is voor het derde jaar op rij eerste geworden in het Nationaal Catering Onderzoek 2015 van Foodstep.
Met een 8,05 scoorde de cateraar beter dan de afgelopen jaren. Dit is één van de resultaten uit het onderzoek, dat 14 oktober 2015 in Bennekom werd gepresenteerd.
Het assortiment, de dienstverlening en service, de kwaliteit van de producten en de lunchruimte; op alle punten waar de gasten hun mening over konden geven, komt Hutten als beste uit de bus. Het allerbeste scoort Hutten op dienstverlening, namelijk een 8,4. Net als vorig jaar bezetten Appèl en SAB Catering de respectievelijk tweede en derde plek.
Ranking
In het Nationaal Catering Onderzoek worden cateraars opgenomen die 100 of meer beoordelingen hebben ontvangen. Zij krijgen een plek in de ranking. Het gaat om een kleine 12.000 respondenten die hun mening hebben mogen geven over het bedrijfsrestaurant waar zij zelf de beschikking over hebben.
Sinds drie jaar brengt Foodstep de cijfers naar buiten en Hutten Business Catering voert al drie jaar de lijst aan. Dit jaar dus weer de nummer een! Wat zijn we trots op die prestatie, zeker omdat we met een 8,05 weer beter scoren dan de afgelopen jaren.
Het allerbeste scoren we op onze dienstverlening, namelijk een 8,4. Een prachtig cijfer en een bevestiging dat je met oprechte gastvrijheid echt het verschil kunt maken. De waardering door onze gasten is onze belangrijkste beloning. En dat wat Hutten wil zijn in haar gastvrij zijn, wordt dus echt gevoeld en ervaren door de gast. Net als vorig jaar bezetten Appèl en SAB Catering de respectievelijk tweede en derde plek. We feliciteren beide organisaties graag met dit behaalde resultaat!
Het is de tweede keer dit jaar dat Hutten Business Catering als eerste eindigt in een verkiezing waarbij de gast het woord heeft: in juni won Hutten Business Catering de Gfk Out of Home Formule Award voor de beste bedrijfscateraar van Nederland.
Directeur Bob Hutten: ‘Natuurlijk is het prachtig dat we zoveel prijzen binnenhalen, het is een mooie bevestiging van waar Hutten in gelooft: van buitengewone betekenis zijn. Hoe houden we het vast, die vraag speelt hier regelmatig op. Prijzen zijn de waardering van gisteren en we moeten er alles aan doen om ook morgen maximaal van betekenis te zijn. Daar zijn wij ons heel erg bewust van en daar werken we elke dag knoerthard aan.’