Nationaal Catering Onderzoek 2014 : Consumentengedrag binnen het cateringkanaal.
- Trends in werken, bezoeken en eten en drinken
- Waarom geen bezoek aan het bedrijfsrestaurant?
- Is er een restaurant aanwezig en welke faciliteiten nog meer?
- Wat is mijn gedrag op het werk?
- En hoe ziet mijn laatste dienblaadje eruit?
- Ben ik tevreden over het bedrijfsrestaurant?
10 jaar Catering in kaart.
2 jaar continu, waarbij in de Catering Monitor 1.000 werknemers per maand worden ondervraagd
Vanaf 2003 = 10 jaar Catering (excl. 2011) in beeld, waarbij de voorgaande jaren in november 12.000 werknemers werden ondervraagd
- Nu met Mosaic Profielen, die een kwalitatieve schets geven van de doelgroep.
Van jonge digitalen tot vergrijsde eenvoud. - Shopping Mission, de sleutel tot het juiste aanbod op het juiste moment aan de juiste klant.
Wat is de rol van het product in het mandje? - Voor hele lunch, of eten en drinken als aanvulling.
De uitkomsten van het onderzoek worden naar verwachting begin oktober 2014 gepresenteerd.