Nationaal Catering Onderzoek 2014 in aantocht

Nationaal Catering Onderzoek 2014 : Consumentengedrag binnen het cateringkanaal.

  • Trends in werken, bezoeken en eten en drinken
  • Waarom geen bezoek aan het bedrijfsrestaurant?
  • Is er een restaurant aanwezig en welke faciliteiten nog meer?
  • Wat is mijn gedrag op het werk?
  • En hoe ziet mijn laatste dienblaadje eruit?
  • Ben ik tevreden over het bedrijfsrestaurant?

10 jaar Catering in kaart.

2 jaar continu, waarbij in de Catering Monitor 1.000 werknemers per maand worden ondervraagd
Vanaf 2003 = 10 jaar Catering (excl. 2011) in beeld, waarbij de voorgaande jaren in november 12.000 werknemers werden ondervraagd

  • Nu met Mosaic Profielen, die een kwalitatieve schets geven van de doelgroep.
    Van jonge digitalen tot vergrijsde eenvoud.
  • Shopping Mission, de sleutel tot het juiste aanbod op het juiste moment aan de juiste klant.
    Wat is de rol van het product in het mandje?
  • Voor hele lunch, of eten en drinken als aanvulling.

De uitkomsten van het onderzoek worden naar verwachting begin oktober 2014 gepresenteerd.

Nationaal Catering Onderzoek

Nationaal Catering Onderzoek