Het Nationaal Catering Onderzoek 2015 is gepubliceerd eind oktober 2015
Dit jaarlijkse catering onderzoek geeft het shoppergedrag van catering in kaart.
- Een presentatie aan klanten is eerder geweest op 15 oktober 2015, en nu is het boek van de pers verschenen.
- Het boek wordt samen met een online database te koop aangeboden aan partijen in de catering (grote cateraars en toeleveranciers).
- Naast het consumentenonderzoek bevat het rapport een hoofdstuk over keuzecriteria om wel/niet de catering uit te besteden.
- Onderdeel van het consumentenonderzoek is de score op gasttevredenheid. En als hoogst gewaardeerde cateraar kwam in 2015 Hutten Catering als winnaar naar voren.
Shoppergedrag in Catering:
Via consumentenonderzoek zijn ook dit jaar de trends in bezoek aan bedrijfsrestaurants en eten en drinken in kaart gebracht.
- Waarom wel of niet een bezoek aan het bedrijfsrestaurant?
- Is er een restaurant aanwezig en welke faciliteiten nog meer?
- Wat zijn de producten die op laatste dienblaadje liggen?
- Hoe tevreden is men over het bedrijfsrestaurant?
De informatiebrochure over het Nationaal Catering Onderzoek 2015 staat bij de Downloads