Foodstep heeft het Nationaal Horeca Onderzoek 2017-2018 afgerond.
Deze uitgebreide studie (wie hem bestelt, ontvangt ruim 300 online pagina’s aan resultaten) biedt bestaande en nieuwe spelers in de markt een zeer compleet beeld van bewegingen in de horecabranche. Foodstep onderzocht zowel de shopper journey van horecagasten als het inkoopproces van horecaondernemingen en wil met het onderzoek inzicht en inspiratie bieden.
Voor € 4.950,-.ontvangt je een online tailormade exemplaar én een interactieve sessie waarin we het onderzoek aan jullie presenteren en toelichten.
Dus voor wie bij een horeca-keten of productleverancier werkt, en alles over drijvende trends in de horeca wil weten, bestel op www.foodstep.com.
Nationaal Horeca Onderzoek
Het van oudsher succesvolle stuck in the middle-principe in de horeca is voor de hedendaagse consument geen optie meer. Horecaondernemers moeten daarom duidelijke keuzes maken qua bedrijfsvisie en positionering en deze vertalen naar de vijf pijlers voor hun succes: huisvesting en inventaris, inkoop, marketing en communicatie, personeel en ondernemerschap.
Zo luidt een van de conclusies uit het Nationaal Horeca Onderzoek 2017-2018, dat onderzoeksbureau Foodstep heeft verricht.
Binnen de foodservice groeit de diversiteit aan concepten met de dag. De kritische gast vindt zowel online als offline informatie over deze concepten en haar prestaties. De weg van horecaondernemers naar onderscheidend vermogen draait daarom niet meer puur om prijs en kwaliteit, maar vereist keuzes in service, gezondheid, duurzaamheid, beleving, gemak, efficiency en innovatie. Dit maakt positionering belangrijker dan ooit.