luncher in bedrijfsrestaurant: behoeftes in kaart met NCO 2014

Wat kiezen gasten bij de lunch in het bedrijfsrestaurant?
En in hoeverre is men tevreden over het aanbod?
Foodstep ondervroeg 12.000 respondenten en de antwoorden zijn de input voor het Nationaal Catering Onderzoek.
Wie speelt het beste in op de behoeftes van de snelle luncher in het bedrijfsrestaurant?
Dit jaar komt Hutten Business Catering met een gemiddelde score van bijna een 8 als winnaar uit de bus.
Na Hutten bezetten Appèl en SAB Catering de respectievelijk tweede en derde plek.

luncher

Het onderzoek door Foodstep heeft dit jaar voor de tiende keer plaatsgevonden. Alleen cateraars die 100 of meer beoordelingen hebben ontvangen komen in de ranking voor. Het gaat om een kleine 12.000 respondenten die hun mening hebben mogen geven over het bedrijfsrestaurant waar zij zelf de beschikking over hebben.
Dit brengt onder andere de behoeftes van de snelle luncher in kaart.

Nationaal Catering Onderzoek 2014 :

Consumentengedrag binnen het cateringkanaal.

  • Trends in werken, bezoeken en eten en drinken
  • Waarom geen bezoek aan het bedrijfsrestaurant?
  • Is er een restaurant aanwezig en welke faciliteiten nog meer?
  • Wat is mijn gedrag op het werk?
  • En hoe ziet mijn laatste dienblaadje eruit?
  • Ben ik tevreden over het bedrijfsrestaurant?

10 jaar Catering in kaart.

Foodstep doet onderzoek, verzorgt trainingen en advies in de wereld van eten, drinken en slapen binnen de horeca, catering en zorg. De business unit Marktontwikkeling doet kwantitatief en kwalitatief onderzoek en volgt hiervoor markt-, kanaal-, categorie-, klant- en gastontwikkelingen.